A Day in the town of Proville

View previous topic View next topic Go down

20100322

Post 

A Day in the town of Proville




Created by Bojan on August 28th, 2008


Once upon a time there was a King called Nzo. He met a fair young woman called Bojan. It was love at first sight! But little did King Nzo know, but Bojan was a WICKED WITCH! A year later after meeting, they got married. Bojan was now the Queen of Proville. King Nzo already had a daughter, called princess Ody. King Nzo treated her as if she was his entire world.

Queen Bojan did not like this at all. Afterall, she WAS his WIFE! One day, she decided to use her witchery against poor princess Ody in the town of irc.


02:11 <Bojan> i want boy love
02:11 <Bojan> ha
02:11 <NzO> you can change you nick if you dont want tenchu to know who you is Smile
02:12 <Odysseus> I barely know tenchu rofl
02:12 <NzO> rofl
02:12 <NzO> then say it!!!
02:12 <NzO> loud and proud
02:12 <NzO> on ts
02:12 <NzO> Smile
02:13 <Bojan> tenchu is also gay
02:13 <Bojan> so he wont mind
02:13 <NzO> yes
02:13 <Odysseus> o.o
02:13 <NzO> ody, do it
02:13 <NzO> if you wants your ops Smile
02:13 <Odysseus> I'm not Razz
02:13 Mode change [+b %Odysseus!*@*] on #pro by NzO
02:14 <Bojan> make him sing
02:14 <Odysseus> D:
02:14 <Bojan> mayne
02:14 <NzO> rawr
02:14 <NzO> omg
02:14 * Banning Odysseus
02:14 Mode change [+b Odysseus!*@*] on #pro by Bojan

Agast! The first sign of Queen Bojans witchery!

02:14 <NzO> yes
02:14 <NzO> ody, sing
02:14 <Bojan> D:
02:14 <NzO> power rangers
02:14 <NzO> Smile
02:14 <Bojan> sing britney spears
02:14 <Bojan> everytime
02:14 <Bojan> HAH
02:14 <NzO> lmao
02:14 <Bojan> i would pay to see that
02:14 Odysseus has left #pro
02:15 <Bojan> ONO
02:15 <Bojan> THE BHAN!
02:15 <NzO> NUUUUU
02:15 <NzO> DO IT
02:15 <Bojan> do whut?
02:15 <Bojan> UNBAN?
02:15 <NzO> D: he left
02:15 <NzO> ban
02:15 <NzO> nao
02:15 <Bojan> did it b4
02:16 <Bojan> 02:14 Mode change [+b Odysseus!*@*] on #pro by Bojan
02:16 <NzO> o lol
02:16 <Bojan> YEAH, OH
02:16 <Bojan> telling him to come back
02:16 <Bojan> when he cant
02:16 <Bojan> oh mayne
02:16 <NzO> lmao
02:16 <Bojan> /kicked from pro for bein a faget
02:17 <Bojan> oh yay!
02:17 <NzO> XD
02:18 <Bojan> hahahaha
02:18 <Bojan> convinced him that it was his irc playing up
02:18 <Bojan> so he had to reconnect ;D
02:18 <NzO> rofl
02:18 <Bojan> lets see how many times he will reconnect.
02:18 <NzO> lmao
02:19 Odysseus_ has joined #pro
02:19 <Odysseus_> ...
02:19 <Bojan> ?
02:19 <NzO> hai
02:19 <Bojan> see all better!
02:19 <Odysseus_> I can't join with Odysseus anymore
02:19 <Odysseus_> thanks.
02:19 <Odysseus_> :/
02:19 <Bojan> you must've fucked up your end then
02:19 Odysseus_ is now known as Odysseus
02:19 <NzO> yar
02:19 <Bojan> silly ody
02:20 <Odysseus> No
02:20 <Bojan> oftc probably did it
02:20 <Odysseus> :/
02:20 <Bojan> spamming
02:20 <Bojan> they dont take it too kindly mayne
02:20 <Odysseus> [474] #pro Cannot join channel (+b)
02:20 <Odysseus> [474] #pro Cannot join channel (+b)
02:20 <Odysseus> [474] #pro Cannot join channel (+b)
02:20 <Odysseus> [474] #pro Cannot join channel (+b)
02:20 <Bojan> just be oftc
02:20 <Bojan> must*
02:20 <NzO> yes
02:22 <Bojan> l o l
02:22 <NzO> poor ody
02:22 <Odysseus> Sad
02:22 <Bojan> try reconnectin again
02:23 <Bojan> will probs work this time
02:23 <NzO> yeah
02:23 <NzO> gogogogo

Queen Bojan then planned her evil spell to cast upon poor princess Ody! To never rejoin the town of irc in Proville ever again!

02:23 * Requesting information about Odysseus
02:23 Odysseus is ~Odysseus@cpe-72-226-92-144.nycap.res.rr.com (Odysseus)
02:23 Odysseus is on channels: #pro #skulltag
02:23 Odysseus connects via larich.oftc.net (Corvallis, OR, USA)
02:23 Odysseus 72.226.92.144 actually using host
02:23 ---
02:23 Odysseus has left #pro

Queen Bojan saw a vantage point to cast the spell! Cast! Cast away!

02:23 <NzO> hehehe
02:23 Mode change [+b *!*@72.226.92.144] on #pro by Bojan
02:23 <Bojan> lolo
02:23 <NzO> hahaha
02:24 Mode change [+b *!*@72.226.*.*] on #pro by Bojan

Meanwhile over in skulltagirc of Proville, princess Ody was having a little trouble!

02:18 Odysseus has quit IRC [Quit: Quitting]
02:18 Odysseus has joined #skulltag
02:19 Odysseus is now known as Odysseus_
02:19 DoomshadoW has joined #skulltag
02:19 Odysseus_ is now known as Odysseus
02:23 Odysseus is now known as Odysseus_
02:24 Odysseus_ has quit IRC [Quit: Quitting]
02:24 Odysseus has joined #skulltag
02:24 Odysseus is now known as Odysseus_
02:25 Odysseus_ has quit IRC
02:26 Odysseus has joined #skulltag
02:26 Odysseus is now known as Odysseus_
02:26 Odysseus_ has quit IRC
02:27 Izzy_ has joined #skulltag
02:27 Odysseus has joined #skulltag
02:27 Izzy_ has quit IRC
02:29 Preddy has joined #skulltag
02:29 Odysseus is now known as Odysseus_
02:30 Odysseus_ is now known as swordman2
02:30 swordman2 is now known as Odysseus

Over in BojansPm of Proville, princess Ody appeared to be unable to come back into the town of irc in Proville! And how naughty Queen Bojan was pretending to be oblivious to this whole shinanigan!

02:16 <Bojan> come back mayne!
02:16 <Odysseus> I CAN'T
02:16 <Bojan> why?
02:17 <Odysseus> [474] #pro Cannot join channel (+b)
02:17 <Odysseus> [474] #pro Cannot join channel (+b)
02:17 <Odysseus> [474] #pro Cannot join channel (+b)
02:17 <Odysseus> [474] #pro Cannot join channel (+b)
02:17 <Bojan> i unbanned ye
02:17 <Odysseus> nzy didn't
02:17 <Bojan> i unbanned it
02:17 <Bojan> doesnt matter who did it
02:17 <Odysseus> I can't join
02:17 <Odysseus> I still get that message
02:17 <Bojan> must be your irc
02:18 <Bojan> try reconnecting
02:18 <Odysseus> Nzy and you both did a +b
02:18 <Bojan> yeah i removed them
02:18 <Bojan> reconnect
02:18 Odysseus has quit IRC [Quit: Quitting]
02:19 Odysseus is now known as Odysseus_

Back in irc of Proville, Queen Bojan and King Nzo were having a little giggle at poor princess Ody.

02:24 <Bojan> soon enough i'll feel bad.
02:24 <Bojan> BUT NOR FOR A WEEK
02:24 <NzO> LOL
02:24 <NzO> no, we'll laugh at this forevart
02:25 <NzO> forevar
02:25 <NzO> lol

Meanwhile, is BojansMsn of Proville..

Peter Wilson says (02:25):
?
Ody says (02:25):
NOW I CAN'T JOIN
Ody says (02:25):
PERIOD
Peter Wilson says (02:25):
wtf?
Peter Wilson says (02:25):
why whats it sayin now?
Ody says (02:25):
Hold on
Ody says (02:25):
I'm trying to reconnect
Ody says (02:25):
again
Ody says (02:26):
[474] #pro Cannot join channel (+b)
Peter Wilson says (02:26):
wtf
Peter Wilson says (02:26):
try reconnecting again
Ody says (02:26):
Your nick is now Odysseus_
-NickServ- This nickname is registered and protected. If it is your nickname, you may
-NickServ- authenticate yourself to services with the IDENTIFY command. You are
-NickServ- getting this message because you are not on the access list for the
-NickServ- Odysseus_ nickname.
[474] #pro Cannot join channel (+b)
Ody says (02:27):
Nope
Peter Wilson says (02:28):
tried connecting as a diff nick?
Ody says (02:28):
I can join other channels
Ody says (02:28):
I use that other one
Ody says (02:29):
which reminds me
Ody says (02:29):
how do i do that again?
Peter Wilson says (02:29):
?
Ody says (02:29):
/identify pw
Ody says (02:29):
?
Peter Wilson says (02:29):
/nickserv identify pwd
Ody says (02:29):
nope
Ody says (02:29):
Still can't join
Ody says (02:30):
I changed my name again
Ody says (02:30):
Still can't join
Peter Wilson says (02:31):
weird
Ody says (02:32):
Great
Peter Wilson says (02:32):
what if you cant join ever again ;/
Ody says (02:32):
Then
Ody says (02:32):
I'll kill you and nzo
Peter Wilson says (02:32):
how is it our fault? D:
Ody says (02:33):
You guys banned me
Peter Wilson says (02:33):
it's oftc fuckin up
Peter Wilson says (02:33):
yeah and unbanned
Ody says (02:33):
Then why can I join every other channel?
Ody says (02:33):
I got into #stpriv
Peter Wilson says (02:33):
weird mayne
Peter Wilson says (02:34):
woudl suck if you couldnt get in pro again
Peter Wilson says (02:34):
i dunno why its fucked up
Peter Wilson says (02:34):
doesnt normally
avatar
Cyberimp666


Posts : 629
Join date : 2010-03-20
Age : 27
Location : Denver Colorado 303 YEAAAAA

http://www.mediafire.com

Back to top Go down

- Similar topics
Share this post on: diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive

A Day in the town of Proville :: Comments

avatar

Post on 22nd March 2010, 12:11 am by Cyberimp666

Back in irc of Proville, Queen Bojan and King Nzo were having a hell of a time. But poor princess Ody wasn't Sad

02:25 <Bojan> Ody says (02:25):
02:25 <Bojan> NOW I CAN'T JOIN
02:25 <Bojan> Ody says (02:25):
02:25 <Bojan> PERIOD
02:25 <NzO> ROFL
02:25 <Bojan> Ody says (02:25):
02:25 <Bojan> I'm trying to reconnect
02:25 <Bojan> Ody says (02:25):
02:25 <Bojan> again
02:25 <Bojan> 4th time? Wink
02:26 <NzO> ;D
02:26 <Bojan> im so glad i keep logs.
02:27 <Bojan> I CAN WEE MYSELF OVER IT AGAIN SOMETIME
02:27 <NzO> hahaha, you gotta send me this one ;]
02:27 <Bojan> i'll have to do #pro, pm and msn all in one D:
02:27 <Bojan> reconnected for the 5th time now ;D
02:27 <NzO> lmao
02:28 <NzO> Odysseus has quit IRC [Quit: Quitting]
02:28 <NzO> Odysseus has joined #skulltag
02:28 <NzO> Odysseus is now known as Odysseus_
02:28 <NzO> DoomshadoW has joined #skulltag
02:28 <NzO> Odysseus_ is now known as Odysseus
02:28 <NzO> Odysseus is now known as Odysseus_
02:28 <NzO> Odysseus_ has quit IRC [Quit: Quitting]
02:28 <NzO> Odysseus has joined #skulltag
02:28 <Bojan> lololo
02:28 <NzO> Odysseus is now known as Odysseus_
02:28 <NzO> Odysseus_ has quit IRC
02:28 <NzO> Odysseus has joined #skulltag
02:28 <NzO> Odysseus is now known as Odysseus_
02:28 <NzO> Odysseus_ has quit IRC
02:28 <NzO> Izzy_ has joined #skulltag
02:28 <NzO> Odysseus has joined #skulltag
02:28 <NzO> poor little guy XD
02:29 <Bojan> how old is he?
02:29 <NzO> dunnno lol
02:29 <Bojan> probs around my age
02:29 <Bojan> maybe
02:29 <NzO> youre 16 right?
02:30 <Bojan> ya
02:30 <NzO> you told me you were 16 sometime ago lol
02:30 <NzO> but that doesnt make sence Razz
02:30 <NzO> 16 and in college
02:30 <NzO> lol
02:30 <NzO> lies
02:30 <Bojan> nope :O
02:31 <Bojan> you start college at 16+ over here
02:31 <Bojan> ;]
02:31 <NzO> :O!!!!!!!!!!!!
02:31 <Bojan> odys trying several diff names now ;D
02:31 <NzO> the phillipines does something like that
02:31 <NzO> lmao!
02:32 <Bojan> milk it more?
02:32 <Bojan> or let him live
02:32 <Bojan> cause he thinks it's really fucked now Very Happy
02:32 <NzO> milk it a bit more Very Happy
02:32 <NzO> rofl
02:33 <NzO> ok let him live nao ;D
02:33 <Bojan> Ody says (02:32):
02:33 <Bojan> I'll kill you and nzo
02:33 <NzO> LOL
02:33 <Bojan> ;DD
02:33 <NzO> ;DDDDD
02:33 <NzO> in that case
02:34 <NzO> let him rot a bit more ;D
02:34 <Bojan> haha
02:34 <Bojan> im rubbing it in like 'what if you can never join again?'
02:34 <Bojan> l o l
02:34 <NzO> hes on ts :O!!!!
02:34 <NzO> lmao
02:35 <Bojan> is he saying anything on ts?
02:35 <NzO> Odysseus has quit IRC [Quit: Quitting]
02:35 <NzO> Odysseus has joined #skulltag
02:35 <NzO> Odysseus is now known as Odysseus_
02:35 <NzO> DoomshadoW has joined #skulltag
02:35 <NzO> Odysseus_ is now known as Odysseus
02:35 <NzO> Odysseus is now known as Odysseus_
02:35 <NzO> Odysseus_ has quit IRC [Quit: Quitting]
02:35 <NzO> Odysseus has joined #skulltag
02:35 <NzO> Odysseus is now known as Odysseus_
02:35 <NzO> Odysseus_ has quit IRC
02:35 <NzO> Odysseus has joined #skulltag
02:35 <NzO> Odysseus is now known as Odysseus_
02:35 <NzO> Odysseus_ has quit IRC
02:35 <NzO> Izzy_ has joined #skulltag
02:35 <NzO> Odysseus has joined #skulltag
02:35 <NzO> no, he imd me tho
02:35 <Bojan> sayin what? ;D
02:35 <Bojan> H8U
02:36 <NzO> hes telling me he cant come in rofl
02:36 <Bojan> if we allow him to come back dont let on about any of it
02:36 <NzO> o
02:36 <NzO> ok
02:36 <NzO> lol
02:36 <Bojan> IT WAS OFTCS FAULT OK
02:36 <Bojan> ;D
02:36 <NzO> YES ;D
02:36 <Bojan> then put it on forums or sumit
02:36 <Bojan> then he'll will be like
02:36 <Bojan> olol!
02:36 <NzO> LOL
02:36 <Bojan> and hate us forever
02:36 <NzO> hahaha
02:36 <NzO> yes
02:36 <Bojan> okay gona unban now ;D
02:36 <NzO> ;D



Then Queen Bojan decided to lay off princess Ody! She felt that she had had enough for one evening.

02:36 Mode change [-bbbb %Odysseus!*@* *!*@72.226.*.* *!*@72.226.92.144 Odysseus!*@*] on #pro by Bojan
02:37 Odysseus has joined #pro
02:37 <Bojan> rofl
02:37 <Bojan> finally!
02:37 <Odysseus> :/
02:37 <Bojan> what did you do this time?
02:37 <NzO> WOOOO
02:37 <NzO> yeah how you get through?
02:37 <Odysseus> Uh
02:37 <Odysseus> Normally?
02:37 <NzO> what was the problem?
02:37 <Odysseus> Your nick is now Odysseus_
02:37 <Odysseus> -NickServ- This nickname is registered and protected. If it is your nickname, you may
02:37 <Odysseus> -NickServ- authenticate yourself to services with the IDENTIFY command. You are
02:37 <Odysseus> -NickServ- getting this message because you are not on the access list for the
02:37 <Odysseus> -NickServ- Odysseus_ nickname.
02:37 <Odysseus> [474] #pro Cannot join channel (+b)
02:37 <Odysseus> that error
02:37 <NzO> oh ya
02:37 <NzO> lol
02:38 <Bojan> oftc must've corrested itself then
02:38 <NzO> yeah
02:38 <Bojan> corrected* ;]
02:38 <NzO> lol
02:39 <Odysseus> Op me
02:39 <Bojan> op me _
02:39 <NzO> lol, that was so long you were unable to connect

But before Queen Bojan or King Nzo could blink, princess Ody's prince charming, Dookie, came to save the day! Only to face the wrath of Queen Bojan.

02:56 Dookie has joined #pro
02:56 <Odysseus> Boobies
02:56 <Bojan> i like forum
02:56 <NzO> omg its him
02:56 <Dookie> who here has breasts
02:56 <Odysseus> your mom
02:56 <Odysseus> D:
02:56 <Dookie> o wheres your mom i wanna see them
02:56 Totengott has left #pro [Leaving]
02:56 * Kicking Dookie
02:56 Dookie was kicked from #pro by Bojan
02:56 Dookie has joined #pro
02:56 * Kicking Dookie
02:56 <Dookie> NO PLZ NO
02:56 Dookie was kicked from #pro by Bojan
02:56 <NzO> ;]
02:56 Dookie has joined #pro
02:56 Dookie was kicked from #pro by Bojan (urmum)
02:57 <NzO> lmao
02:57 Dookie has joined #pro
02:57 Dookie was kicked from #pro by Bojan (is)
02:57 Dookie has joined #pro
02:57 Dookie was kicked from #pro by Bojan (gay)
02:57 <NzO> ;D
02:57 <NzO> rofl
02:58 <Odysseus> Bo reminds me of Samus
02:58 <Odysseus> her pic does anyways x.x
02:58 Dookie has joined #pro
02:58 Dookie was kicked from #pro by Bojan (likeu)
02:58 <Bojan> lol who
02:58 [441] dookie #pro They aren't on that channel
02:58 Dookie has joined #pro
02:58 Dookie was kicked from #pro by Bojan (D:)
02:58 <Odysseus> Samus Aran from Metroid Prime
02:58 <Bojan> HAHA
02:58 <Bojan> PRIME
02:58 <Bojan> IS MY SURNAME
02:58 <Bojan> HAH
02:58 <Bojan> FUNEH
02:58 <Odysseus> o.o
02:59 <Bojan> i love bein called metroid.
02:59 MP2E has joined #pro
02:59 <NzO> rofl
02:59 Dookie has joined #pro
02:59 <Odysseus> Right mp2e?
02:59 <Dookie> okie> i sed no plz no
02:59 <MP2E> you banned ph
02:59 <Dookie> okie> i sed no plz no
02:59 Dookie was kicked from #pro by Bojan (D:)
02:59 <MP2E> he's not happy
02:59 <Bojan> who is it
02:59 Doomfiend has joined #pro
02:59 <MP2E> Fei
02:59 <NzO> Very Happy
02:59 <Doomfiend> Very Happy
02:59 <Bojan> whoever that is mayne!!
02:59 <Doomfiend> make me an administrator Very Happy
02:59 <NzO> rofl
02:59 <Bojan> no
03:00 <Doomfiend> and why not?
03:00 Mode change [-b ph`!*@*] on #pro by Bojan
03:00 Mode change [-b keo!*@*] on #pro by Bojan
03:00 <Bojan> forgot about the ban on keo xD
03:00 <NzO> rofl
03:00 Dookie has joined #pro
03:00 <Dookie> okie> i sed no plz no
03:00 Dookie was kicked from #pro by Bojan (D:)
03:00 <NzO> lmao
03:00 <Doomfiend> lmfao
03:01 <Bojan> nzo forim
03:01 <NzO> kk
03:01 <Bojan> l o l
03:01 <Bojan> MAKE IT INTO A NICE STORY
03:01 <Odysseus> :S
03:01 <Bojan> i'm the HORRIBLE KING and you're the beautiful princess
03:01 <Bojan> and ody is the pea
03:01 <Bojan> under the mattress
03:02 <Odysseus> I'll pee under your mattress
03:02 <NzO> lmao
03:02 <Doomfiend> ROFL...
03:02 Dookie has joined #pro
03:02 <Dookie> plz stop bullying im just a innocentmens wantin a innocent chat
03:02 <NzO> rofl

Back to top Go down

avatar

Post on 22nd March 2010, 12:11 am by Cyberimp666

Queen Bojan then decided to cast the same spell on silly little prince Dookie!

03:03 * Requesting information about Dookie
03:03 Dookie is ~Dookie@80.33.194-77.rev.gaoland.net (Dookie)
03:03 Dookie is on channels: #pro #skulltag
03:03 Dookie connects via galapagos.oftc.net (The Netherlands)
03:03 Dookie 77.194.33.80 actually using host
03:03 ---
03:03 <Dookie> shh
03:03 Mode change [+b *!*@77.194.*.*] on #pro by Bojan
03:03 <Bojan> enjoy last minute.
03:03 <NzO> lmao
03:03 <Bojan> callin me gay on msn aint gona help yah!
03:03 <NzO> you should pray]
03:03 <NzO> LOL
03:04 <Doomfiend> LMFAO
03:04 <MP2E> den bones
03:04 <MP2E> *swm
03:04 <MP2E> *dem
03:04 <MP2E> damn keyboard
03:04 <Bojan> swm, l o l
03:04 <Bojan> OH YOU
03:04 <NzO> XD
03:04 <Bojan> times nearly up dookz
03:04 <Bojan> enjoy it
03:04 <NzO> oshiz
03:05 <Bojan> TIMES UP
03:05 <Bojan> BAI
03:05 * Kicking Dookie
03:05 Dookie was kicked from #pro by Bojan

Of course, prince Dookie did not take to kindly to this. He then took it to the council of skulltagirc in Proville.

02:59 <Dookie> Bojan <Dookie> i sed no plz no
02:59 <Bojan> WHAT
02:59 Doomfiend has joined #skulltag
02:59 <Dookie> rofl
02:59 <Dookie> distracted u
03:00 GhostlyDeath has quit IRC [Quit: ReMooD - http://remood.sf.net/ || Simple Doom Editor - http://sde.sf.net/]
03:01 <Bojan> fo
03:02 kr0nik has joined #skulltag
03:05 ph` is now known as Fei_-^
03:05 <Godmode> shaq fu!
03:06 <Dookie> Bojan. on this irc is there like any rules about harassment on irc or anything like that?!
03:06 <Bojan> I see no harrassment? D:
03:06 Blzut3 has quit IRC [Quit: Leaving.]
03:06 <Dookie> ya u r

Queen Bojan then decided to throw out the gender card, and use the powers within it!

03:07 <Bojan> Stop pestering me for nudes then.
03:07 <Dookie> wanting to see naked picturres of me
03:07 <Dookie> sdfu u r
03:07 <Bojan> s t o p
03:07 sniper109 has joined #skulltag
03:08 <Dookie> sad fase, im just gunna sit in the corner
03:08 Odysseus has quit IRC [Quit: Quitting]
03:08 <Bojan> good
03:09 sniper109 has quit IRC
03:09 <NzO> hahaha
03:10 Revenant has quit IRC [Ping timeout: 480 seconds]
03:10 Revenant has joined #skulltag
03:11 Cybie has joined #skulltag
03:11 <Dookie> h8 you guys
03:11 <Bojan> good
03:11 <Dookie> pro sux im guna join dookie dog again

Watch and learn prince Dookie. No one defeats the mighty Queen Bojan.

After prince Dookie realised that fighting the mighty Queen Bojan would simply fail, he turned to the 'lets spam on msn for ages begging' card.

Dookie - can i hav sum sibear says (02:57):
UR GEY
Peter Wilson says (02:57):
l o l
Peter Wilson says (02:57):
JOIN AGEN
Dookie - can i hav sum sibear says (02:57):
i didn't even hav enough time to enter my alt + v words
Dookie - can i hav sum sibear says (02:57):
H8 U
Peter Wilson says (02:57):
agen
Dookie - can i hav sum sibear says (02:58):
n0
Peter Wilson says (02:58):
yes
Peter Wilson says (02:58):
ONE MORE
Peter Wilson says (02:58):
PLEASE
Dookie - can i hav sum sibear says (02:58):
harassment (((((((
Peter Wilson says (02:58):
1 ore
Dookie - can i hav sum sibear says (02:58):
U SED 1
Dookie - can i hav sum sibear says (02:59):
ha.
Dookie - can i hav sum sibear says (02:59):
i got 4 in.
Dookie - can i hav sum sibear says (03:03):
U
Dookie - can i hav sum sibear says (03:03):
R
Dookie - can i hav sum sibear says (03:03):
GAY
Dookie - can i hav sum sibear says (03:03):
banning my ip
Peter Wilson says (03:03):
l o l
Peter Wilson says (03:03):
you're the next ody
Peter Wilson says (03:03):
mayne
Dookie - can i hav sum sibear says (03:04):
KNEW THIS WAS COMIN
Dookie - can i hav sum sibear says (03:06):
ur guna get DESTRUYED
Peter Wilson says (03:07):
HA
Dookie - can i hav sum sibear says (03:07):
gey
Peter Wilson says (03:07):
got people banned before mayne ;D
Dookie - can i hav sum sibear says (03:07):
h8 u bein a girl cuz they probably think its real
Peter Wilson says (03:07):
its happened to me many times so they will believe
Peter Wilson says (03:07):
hahaha
Dookie - can i hav sum sibear says (03:07):
ffs!!!!!!
Dookie - can i hav sum sibear says (03:08):
fukin over powered gender
Dookie - can i hav sum sibear says (03:09):
plz unban
Dookie - can i hav sum sibear says (03:16):
pppppppppppppppppppppplllllllllllllllllllllllzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Dookie - can i hav sum sibear says (03:30):
plz lemme back in beb


Of course, this did not work. Prince Dookie is still banned to this day.

Prince Dookie then turned to King Nzo for help!

<Dookie> plz stop bullying im just a innocentmens wantin a innocent chat


Of course, King Nzo simply mocked this feeble attempt!

03:12 <NzO> XD
03:12 <NzO> best line of the day


And then we lol'd into the night, holding each other in our arms.





The moral of this story: don't mess with the bojinator!












Ody says (02:25):
NOW I CAN'T JOIN
Ody says (02:25):
PERIOD

Back to top Go down

Post  by Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum